fredag 2 november 2012

Vårt nya sovrum

Renoveringen är i fullgång. Roine tapetserar i vardagsrummet och jag i det som ska bli vårt sovrum. Det är första gången jag tapetserar, men jag tycker nog att det går ganska bra och dessutom är det mönsterpass. Men nu har jag stött på ett problem, en kontakt. Så då passar jag på att ta en paus och bloggar lite:).

Tapeterna i vårt sovrum var nästan helt nya, men de är inte alls min stil och eftersom vi har svart sängram och sängbord så skulle det bli så himla mörkt där inne. Så nya fick det bli!

Svårt att se på bilderna men den högra väggen på den andra bilden är en vitmålad tegelvägg, gamla ytterväggen. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar den. Vi ska inte göra något åt den så jag får nog bestämma mig för att gilla den:).

Inga kommentarer: