måndag 26 november 2012

Norrköping

Äntligen börjar badrummet bli färdigt. Roine har iaf gjort sitt nu och imorgon kommet firman och börjar göra sitt. Ska bli så himla skönt när det är klart och vi får lite tid tillsammans igen. Just nu sitter vi utanför Kvik i Norrköping och Roine håller på att lastar på alla badrums möbler i kärran, sen blir det energi påfyllning på Max. Barnen (och Roine) behöver det innan det blir en tur på Maxi-huset och förhoppningsvis lite lite shopping innan hemfärd. Jag har några julklappar som jag hoppas att jag ska hitta, men det blir bara en snabbis då barnen inte är lika sugna som sin mamma på att shoppa. Sen skulle jag vilja hitta några hissgardiner till köket som är lite julinspirerande. Jag har två hissgardiner som jag köpte i Ullared i höstas som jag gillar, men tyvärr fick jag med mig två styckena 120 och den ena måste vara 140. Vilket skit! Annars får det nog vara, men det kommer bli så himla vitt i köket då. Vitt som snö=jul, eller:)!?

Nu mat!

Inga kommentarer: