fredag 15 juni 2012

Mitt bröllopshår

Här kommer det en del bilder på mitt hår. Jag har dock ingen bra bild på sminket, men det kommer nog. Enda fån början hade jag bestämt mig för en frisyr som som gick mot ena axeln, men när jag köpte slöjan så sprack den idéen. Jag tänkte att det skulle se konstigt och osymmetriskt ut. Men så blev det inte och det såg absolut inte konstigt ut, inte i mina ögon i alla fall=). I mina tankar ville jag självklart ha lockigt hår eftersom jag har det i "verkligheten" och inte för romantiskt och mjukt. En fläta var också bestämd sen långt tillbaka och jag är nu i efterhand jättenöjd med frisyren, den kändes lite "Roinig" också. Det var Carro på Wengströmska Villan som gjorde den och Maria Linder sminkade mig. Tack tjejer för resultatet!




 

Inga kommentarer: