tisdag 3 april 2012

Vintage Stories

Den 10:e april så släpps Vintage Stories i Kapphals butiker, men redan nu kan man kolla in kläderna på deras hemsida. Än så länge finns det bara tre plagg under kategorin barn upplagt, men jag hoppas verkligen det kommer mera. De som har kommit upp hittills är i storlek 122-164, det är ju för stort till mina barn. Hilma hade en klänning från detta märke i somras och hon var så fin i den och i höstas fick jag tag på två av dessa klänningar på halva rea priset till båda barnen, riktiga kap. Snart får jag plocka fram dom igen och de kommer användas flitigt, vid lite finare tillfällen. Första gången får nog bli dagen efter bröllopet när vi ska träffas och öppna presenterna med de närmaste. Jag älskar att klä dom likadana, särskilt när de ska vara fina, mina prinsessor.
Visst var den söt?!

Inga kommentarer: