torsdag 26 april 2012

30 dagar kvar...

Om exakt en månad, 30 dagar, så sitter jag just nu och blir fin i håret och sminket fixas om vart annat. EN MÅNAD!

Tiden har verkligen gått fort och jag längtar så till den dagen är här, antagligen kommer den fortare än vad jag kan tänka mig. För än är det en del att fixa med.
Förut har man bara kontaktat tex florister för att boka henne och pratat lite idéer, men nu ska allt bestämmas och bokas på "riktigt". Floristen ska jag till nästa vecka och även beställa bubblet på Systemet, allt börjar bli så verkligt nu. Jag tror jag precis hittade min bukett också. Jag har bestämt sen länge att den ska innehålla pioner och hur den på ett ungefär ska se ut. Men nu har jag äntligen bestämt mig, jag ska bara höra om floristen tycker det samma.  

(Detta är inte buketten som jag ska ha, bara lite inspiration.)

En sak som jag funderar mycket på, är hur många vigselprogram man ska trycka upp. Jag har hört att man ska inte göra för många, för det går ändå inte åt. Men man vet inte riktigt hur många som kommer till kyrkan och bara tittar på vigseln. Än så länge vet jag om en del som är nyfikna och vill komma och kolla. För oss gör det absolut ingenting, att vigas för 80 personer eller 120 gör ingen skillnad. Jag kommer vara lika nervös för det=).

Jag älskar känslan av att jag snart kommer vara gift med min Roine, min dröm och mitt allt!

Inga kommentarer: