söndag 22 april 2012

Tågresa...

Jaha, då sitter vi här på ett tåg mellan Malmö och Stockholm, istället för ett plan mellan Kastrup och Arlanda. Det blev vissa förseningar från Istanbul, så planer hann vi ej med. Men det är tur att vi hade med oss vår reseledare som styrde upp det och fixade biljetter i all hast. Eftersom vi hoppar av i Norrköping så kommer vi bara hem
Någon timme senare ön vi skulle. Helt okej, men vid det här laget är vi vana med lite förseningen och trafikkaos. Det har varit en underbar resa, med ett fullspäckat schema. Men det ska bli mycket skönt att komma hem och pussa på familjen. Sen åter till vardagen och bröllopsplaneringen, nu är det inte alls långt kvar.
Jag måste även berätta om min möhippa i onsdags, en väldigt rolig sådan och det var en stor överraskning.

Jag tänkte bjuda på några bilder som jag fått skickat från Linns telefon, eftersom min dog under galamiddagen i fredags. Clabbe var vår DJ under kvällen, riktigt roligt var det!

Inga kommentarer: