torsdag 12 april 2012

Conscious Collection 2012

Idag blev det en vab-dag med Maja. Igår när jag hämtade hem henne från förskolan såg hon inte pigg ut, efter att ha tagit en temp så hade hon mycket riktigt feber. Så idag fick hon stanna hemma med mig. Hon känns lite varm och det är ingen större aktivitet på henne, just nu sitter vi i soffan och tittar på Bolibompa,men jag ska snart värma lite mat åt oss.

Men jag passade på att beställa lite på H&M till mig, dessa två plagg blev det bland annat. De har nu släppt ännu en kollektion av Conscious Collection. Förra årets plagg använde jag flitigt och var tvungen att klicka hem även dessa, underbara tll bruna ben. Hoppas bara att kjolen inte är för stor bara, fanns ingen i storelk 36, så jag beställde en 38 istället. Kan bli stor, men jag chansar att den sitter ok. Vill så gärna ha den och dessutom ett kap, endast 99:-.

Nehe, mat var det...

Inga kommentarer: