tisdag 27 april 2010

Full rulle...

Dagen har gått i ett idag. Efter dagis lämning tog jag en liten promenad och sen väntades det besök och lite hemlighets planering. Sen hann vi lagom äta lite mellis och byta kläder på Hilma innan det var dags att fara in på återbesök efter lung- och öroninflammationen. Detta enkla och snabba besök har jag förbrett Hilma för i över två veckors tid nu, men hon blev lika ledsen som jag hade räknat med. Det gick bra att ta på sig ytterkläderna och hoppa in i bilen utan några protester. Hissen upp till barnmottagningen var inte heller några problem och hon började leka direkt i väntrummet. Sen dök läkaren upp och då kom tårarana och dom slutade inte förän vi gick ut från hans rum. Då tittade hon på mig och fråga om doktorn inte skulle göra mera!? Så i slutändan så tror jag att det blev en positiv upplevelse och förhoppingsvis går det lite lättare nästa gång...

Inga kommentarer: