torsdag 22 april 2010

Födelsedagspresenter

Hilma fick i julklapp en stor hink med plastmat i. Denna jätteroliga leksak älskar Hilma att leka med och dessa 120 frukten, grönsaker, korvar, pommes och andra övriga delikatesser ligger över hela undervåningen när dagen är till enda. Gissa vilka som för städa upp dessa, inte är det Hilma iaf=),

Så när hon fyller så ska hon få lite mera träbakverk istället och så tar vi ut NÅGRA delar av mathinken till lekstugan och gömmer (kastar) resten. Dessutom är det många små tänder i maten eftersom det är liiite svårt att äta på låtsas.
Så jag hittade en rolig sida som jag nu har beställt lite födelsedagspresenter till henne, det blev svårt att välja vad vi skulle ta, men vi kanske hinner med en beställning till innan juni=).
Muffinsen och detta födelsedagståg blev det, men tåget blir ingen present, risken finns då att hon ska ha det i sitt rum och leka med. Hon ska även får en rulltårta, men vi köpte den sista på sidan så det blir ingen bild på den. Ni hittar sidan här.
Denna solstol till dockan vill jag också ge henne, men den får vänta till nästa beställning och en godisskål med kolor och klubbor.
Vi får se vad vi köper mer, men en sak är säker, inte är det svårt att hitta preseneter till den tjejen!

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

August har också en del bakverk och mat i trä, jättekul att köpa och jättefina saker. Men jag skulle faktiskt vilja ha plastmat också, han tycker att det är jättekul med det på förskolan. Vet du var den ni har är köpt? Det jag har hittat har varit så mycket små kartonger i också, inte bara plastmat och jag tror att han är för liten för massa minimjölkpaket och sånt, det kommer bara gå sönder direkt.

Camilla sa...

Jag köpte dom i höstas när jag var till Ullared. Men dom måste finnas här omkring också. Det låg några kartonggrejer i denna med, men dom kastade vi. Det räcker så det blir över ändå=).
Favoriten just nu är kuvert från posten, där hon mosar ner så mycket som möjligt...