lördag 24 april 2010

Bröllopsshopping

Idag har dagen tillbringats i Norrköping med syster och Maja. Det stod bröllopsklänning och skor på inköpslistan och det kom jag hem med. Väldigt nöjd och det är så skönt att jag hittat allt nu, eftersom det första bröllopet börjar komma smygandes.

Så Roine och Hilma har haft en trevlig dag tillsammans hemma. Dom har varit ute mellan 9-17 och Hilma har varit på strålande humör, men hon somnade gott för en timme sen. Imorgon blir det en ny ute dag, då jag ska fixa endel i trädgården. Har tänkt att jag ska ta en sväng till Ingvaldstorp för att handla en buske, ett familjeträd och säkert något mer=). Jag har lovar Hilma att hon ska få handla något att plantera, tror att det blir en blåbärsbuske. Så det blir säkert både lunch och mellis ute imorgon med.

Roine och Maja är just nu till Tempo för att hyra film, hoppas att han hittar något bra. Man blir trött av en heldags shopping, så nu ska jag hämta chokladkakan och bara ligga i soffan!

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: