lördag 21 februari 2015

Lugn lördag

Ledig helg och en helt oplanerad sådan, så himla skönt. Egentligen skulle Maja haft barnkalas, men tyvärr så blev större delen av de bjudna sjuka. Så med bara två som kunde komma, så skjuter vi upp kalaset istället. Maja blev självklart besviken, men vi bestämde att hennes bästa kompis på förskolan skulle få komma hit ändå och leka, hon var en av de två som var friska. Det var två ivriga barn som ÄNTLIGEN skulle få leka tillsammans, som de har längtat. 

På eftermiddagen ringde det även på dörren och en kille från Telia ville gärna komma in och berätta lite mer (läs övertala oss) att skaffa fibrer och självklart skrev vi på hans avtal. Vi hade tänkt göra det innan han kom, men vi hade lite frågor som vi nu fick svar på. 

Hilma och jag var inne till stan på förmiddagen. Även idag gjorde jag rejäla skofynd:). Halva reapriset på alla barnskor på  Åkes, jag köpte 6st(!!) par skor för 811kr, varav två var till Elvis och resten till Ludwig och Wilton. Fynd när det är som bäst!! 
Hilma köpte sig en bikerjacka också, de från förra året har blivit lite korta i ärmarna och Maja fick ett par skor från H&M, så himla söta. Jag köpte mig även två par plagg på Lindex, det behövs verkligen!!
Nu Mello:). 


Inga kommentarer: