onsdag 18 februari 2015

En skön ledig dag

Idag är jag ledig, en efterlängtad dag. Förra veckan bestod av 6 jobbdagar och även några timmar övertid, ett 5 års kalas och allt annat som måste göras i vardagen. Jag har längtat efter den här dagen, att bara vara hemma med barnen. Elvis och jag började med en sovmorgon, Hilma och Maja var vakna som vanligt... Roine lämnade av Hilma hos hennes kompis Judit innan han åkte och jobbade, så det är bara Maja, Elvis och jag hemma. Vi passade på att åka in till stan en sväng, Maja skulle lämna tillbaka en kjol som hon fick i födelsedagspresent, som tyvärr inte satt så bra. Hon hittade inget nytt (förutom en ganska gräslig Frost tunika som jag lyckades prata bort), men desto mer fick Elvis. Tre plagg från Kappahl, en skjorta och tröja från Newbie och en sweatshirt från Hampton och så två kepsar från H&M. Killen behöver lite påfyllning i garderoben och inte bara han, jag är verkligen i ett stort behov av kläder just nu. Så lätt att köpa till barnen, men den här månaden måste jag verkligen unna mig lite nytt. 
Liten börjar bli så stor❤️.

Inga kommentarer: