tisdag 10 februari 2015

Fler timmar, tack!!

Jag är återigen ledsen för dålig uppdatering, men det här veckan är verkligen hemsk. 
Gårdagen bjöd först på jobb, sen hem för att byta om och vidare till friidrottsträningen. Väl hemma så behövde jag sitta med närvarorapporten som ska skickas in till kommunen. Efter det så somnade jag på en gång. Jobb idag ingen, plus ett möte med all golvpersonal på 2h, hemma i 1h innan jag åkte för att träna. Hade god lust att strunta i träningen men eftersom det inte blir någon på torsdag (eftersom Maja fyller och vi ska ha kalas) och jag hade nyckeln så blev det träning. 
Imorgon väntar truckutbildning, hoppas det går bra så jag får mig ett körkort:). Jag måste även baka till kalaset, måste jag förklara att dagarna går i ett?! Det är verkligen inte ofta som jag har så här himla mkt att göra. Kalaset hade vi kunnat haft i helgen, om det inte hade varit för att det är min jobbhelg:). 
Elvis i Orsa

Inga kommentarer: