fredag 6 september 2013

Lunch & shopping

Idag åkte Elvis, Maja och jag in till stan. Eftersom Elvis växer lika fort som ogräs så tänkte jag handla lite 68 plagg på Kappahl eftersom de har ta 3 betala för 2 på alla barnkläder. Han fick två bodysar, ett par byxor och ett par höstskor, super söta! 
Tänk om skor till en annan också kunde kosta 80:-, då spelar det ingen roll om man bara använder de ett par gånger. När han ligger i vagnen kommer han bara ha sockor i höst och vinter, så de kommer inte direkt bli välanvädna. Men de var så söta så jag var tvungen att köpa dom:). 

Jag hittade även dessa shorts på rean.
Newbie shortsen är det storlek 98 på och han kommer antagligen inte ha dom förän han är 3år men de var fina och så billiga så jag slog till:). De andra är det storlek 80 på, så dessa kommer han kunna ha nästa sommar. I vanliga fall sänker de inte ner priset så mycket på kläderna, men nu kostade de 65:-/st, perfekt!

Maja och jag passade även på att äta lunch på Sultans. Pannkakor åt fröken och en paj åt mig, sen var det dags att hämta hem Hilma från skolan. 




Inga kommentarer: