torsdag 3 januari 2013

Vårt 2012

Mycket hände året 2012, ett minst sagt händelserikt år för oss.
 
Det största som hände var att vi blev man och fru Sevelin och tillsammans med våra vänner och familjer så blev det en helt fantastisk dag som jag aldrig kommer glömma. Att vi också lyckades pricka in en av sommarens topp 3 varmaste dagar gjorde inte saken sämre. En dag som alltid kommer vara en av de bästa i mitt liv och definitivt den bästa 2012.
 

 

Årets resa måste vara vår smekmånad tillsammans. Till alla er som funderar på att åka själva eller ta med barn på den så är mitt enda svar, åk själva! Det var en helt magisk, underbar och avslappnade resa vi gjort och bara få vara tillsammans en hel vecka efter alla förberedelsen och planerade inför bröllopet. Jag var så lycklig och kär i min man under dessa veckor innan och efter bröllopet, obeskrivlig känsla som är helt underbar! Att få så mycket tid för varandra och att allt kretsar runt oss två är något man inte riktigt har tid med så här i all vardag och stress.
 


 
Att vi sen fick för oss att sälja huset lite hastigt och lustigt måste vara det läskigaste vi gjorde under 2012. Jag var inte 100% säker på det förrän den dagen som vi lämnat över nycklarna till de nya ägarna och som jag nu älskar vårt ny fina hus, som så fort badrummet är klart är allt jag kan önska mig. Det blev en seg renovering på grund av förseningar av hantverkare och massa mellandagar vid jul och nyår. men till helgen är det klart!
 
Mycket hände 2012 och detta är bara en liten del av det, men också de allra största delarna. Vi har nu mycket att se framemot under 2013. Tex att vänner ska gifta sig, men det största för vår familj är utan tvekan att vi ska bli kärlek på 5, jag ska bli 3 barnsmamma=). Till sommaren kommer vi få en till liten person att älska.
 
❤Kärlek på 2 blir kärlek på 5.❤

 

2 kommentarer:

Terese Rydberg sa...

Åh grattis till bebis!!! Vad roligt! Det är underbart med 3 barn att älska.
Kram!

Nissetroll sa...

Grattis!