onsdag 16 januari 2013

11 år av saknad

Idag är det 11 år sedan min älskade morfar lämnade oss alldeles för tidigt. Jag minns och tänker på honom väldigt ofta och tex när jag gör speciella saker eller vissa händelser i min och min familjs liv kommer tankarna oftare. Som dagen jag gifte mig, var han med mig i tankarna och jag fantiserade hur han skulle hålla ett fantastiskt tal till sitt äldsta barnbarn. Vilken fantastiskt gammelmorfar han skulle varit och som han skulle älskat mina barn och dom honom.

Jag minns dagen för 11 år sedan klart och tydligt, det enda jag inte kommer ihåg var hur resan från jobbet till sjukhuset var. Tårarna rann och jag tror inte att jag höll 50km/h genom Katrineholm. Allt gick så snabbt. Plötsligt var han bara borta.

Älskade morfar, älskad och saknad för alltid!

1 kommentar:

Stina sa...

alltid med oss <3