tisdag 8 maj 2012

Min klänning:)

Kolla vad som hänger i vår hall, min brudklänning!!! Så skön känsla att ta med dig den därifrån och veta att den är perfekt.

När vi kom in i bröllopsbutiken så stod en tjej där och provade sin klänning. När jag först såg henne så tänkte jag "hennes klänning var fin", när jag kom närmre så såg jag att hon hade samma klänning som jag ska ha. Ännu en skön känsla:). Hon tog senare på sig en jättefin slöja och det var så himla fin så det slutade med att jag åkte hem med en (!?). Jag som inte skulle ha någon:). Så på måndag när jag ska på provuppsättning så får vi se vad jag bestämmer mig för. Om jag ska ha den eller om jag ska sälja den. Camilla i ett nötskal!

Det jobbiga med det "lilla" impuls köpet är att jag måste tänka om lite med frisyren. Det är tur att jag ska till frissan imorgon och klippa och färga, se om hon har någon lösning på det hela!

Inga kommentarer: