torsdag 3 maj 2012

Blommor & Champagne

Idag var det först jobb till 15 och sen träffade jag mamma, Fia och Wilton på stan. Vi hade bestämt att vi skulle gå till floristen och bestämma det sista med blommorna och till Systemet för att beställa champagne. Champagne kommer om en vecka och blommorna är nu klara och vi behöver inte ha någon kontakt förrän dagen innan. Det känns lite läskigt, jag känner att jag inte alls har någon kontroll över hur den kommer se ut. Jag visade bild och förklarade, men det kändes ändå konstigt. Så det kanske blir ett till besök där innan dagen D. Men samtidigt litar jag på dom och att de vet vad som blir finast.

Jag var även på Bokia och köpte 750st papper. Vi behöver inte riktigt så många, men det fanns inga mindre förpackningar av just den sorten vi skulle ha. Skönt att det är köpt iallafall och efter att vi träffat prästen nästa vecka så kan vi även skriva ut vigselprogrammen.

Jag sprang in på H&M för att köpa en tröja till mig som jag funderat på. Jag hittade även en superfin klänning som också fick följa med mig hem, en mintgrön. Älskar den färgen och ännu finare blir den på efter Turkiet resan. Nu måste jag bara köpa en bandslös Bh, eftersom klänningen hade en djup ur ringning i ryggen. Är det någon som har någon erfarenhet av en sådan, fungerar det?

Inga kommentarer: