söndag 27 maj 2012

Lycka!

Jag är så himla lycklig, älskar mitt liv och min fina underbara Roine som gjorde min dröm till verklighet! Bröllopet var helt fantastiskt och hela dagen var perfekt! Det här kommer jag leva länge på och just nu lever jag i en bubbla och där tänker jag stanna ett bra tag!

Det blev en väldigt sen natt. Vi somnade efter 6 i morse och sov sen ca 3 1/2 h. Jag hade kunnat dansat hela morgon, ville inte alls åka hem. Solen lyste, fåglarna kvittrade och jag hade väldigt svårt att somna. Mycket intryck att smälta och det dyker upp nya underbara minnen hela tiden. Jag är så tacksam för alla som var där och firade denna dag med oss och gjorde den så fantastisk som den blev!

Älskar mitt liv!!!

1 kommentar:

Syster Fia sa...

Ni var så otroligt vackra och vilket fantastiskt bröllop det blev!! Puss&kram