fredag 17 juni 2011

Nu har vi för en stund sedan lämnat Vättern bakom oss och vi kommer allt närmare Sörmland. Ska bli skönt att ta en dusch och sova lite, men först måste jag kolla igenom alla fynden:).

Det har varit en bra dag och alla i bilen är nöjda över sina köp. Det var dessutom lugnt i Ullared så det var inte många att bråka med. Bara en och annan gubbe som har blivit placerar på fel ställe på jorden med fruns fynd i en kundvagn.

Så kort och gott, en bra dag!

Imorgon är det dags för lite festande med arbetskamraterna, så det skulle vara skönt med lite sovmorgon. Efter det ska jag bege bege mig till spåret, innan det är dags för festförberedelser. Innan dess hoppas jag att få umgås lite med min fina familj som jag nu inte sett på ett dygn.

Trevlig helg på er, för det ska jag garanterat ha!

Inga kommentarer: