torsdag 9 juni 2011

H&M nyheter

Jag hamnade på H&M hemsida för ett tag sedan och "råkade" klicka hem lite saker, ovanligt=)! I och för sig har det mest varit till barnen den senaste tiden och även Roine har fått en skjorta och shorts. Så nu var det min tur!

Så nu väntar jag bara på att det ska plinga till i Iphonen så jag kan få hämta dessa underbara plagg. Hoppas bara att de sitter lika fint på mig som jag tänker mig=). Det blev även en klänning med små gula blommor på, kan det varit smörblommor... Det visar sig när paketet kommer, om X antal veckor. Som alltid så får man vänta en stund på sina grejer. Trist!

Jag ska ner på stan en sväng imorgon och fixa lite saker till min kusins student på lördag, kan man ha sådan tur att plaggen finns på stan!? Så jag både får prova dessa och få hem de på en gång, tror dock inte det.

Jag vet att smaken är som baken, men jag älskar dessa plagg. Hoppas som sagt de passar bara!




♥♥♥

1 kommentar:

Roine sa...

Vad trevligt att du har planer på att hämta paketet själv denna gång! Tempo har ju fått postutlämning nu du vet, säg till i kassan. Glöm inte pin-koden som står i det sms avsändaren skickar till dig. Har du några frågor är du välkommen att höra av dig, jag sitter i soffan. PUSS!!! :)