tisdag 26 februari 2013

Kvällens diss

Usch, jag är så trött på dessa sprutor och det gör så ont att ta dom kväll in och kväll ut. Jag har inte så mycket mer än skinn kvar att ta i, de första veckorna fanns det lite mer att sticka i, men magen är nu sträckt och det gör bara ont. Det värsta är att det är 25-26 veckor kvar av detta, eftersom man ska ta de ca 8 veckor efter förlossningen också. Fördelen då är att det finns mer än skinn att ta i...:).

Man kan även ta i låren, men jag har alltid tagit i magen och det känns tryggare på något sätt då. Men jag får kanske överväga detta!

Dagens spruta är tagen och nu ska jag sova. Jag hoppas verkligen att jag vaknar piggare imorgon, för det här är absolut inte likt Camilla Sevelin att må så här!

Positivt inlägg...sorry, kan inte hjälpas!

Inga kommentarer: