torsdag 21 februari 2013

En sväng på stan

Idag åkte jag ner på stan efter jobbet en sväng, skönt att gå själv utan varken barn eller man:). Dock valde jag mellan det och åka hem och slänga mig i soffan. Lagom till att barnen blev friska och fick gå till förskolan så har jag blivit totalt genomförkyld. Nyser hela tiden och är super täppt, men bara att bita ihop, snart är det ledig helg och då kan man vila. Det hade bara varit lite lägligare om detta uppstod när jag ändå var hemma med sjuka barn. För långt ifrån fräsch känner man sig när man snorar och nyser i kassan.

Jag köpte mig ett par nya svarta jeans till mig och en bh, brösten tycks aldrig sluta växa... Inte för att jag klagar, det blir mest dyrt:). Man önskar att hälften av de man har nu kunde få finnas kvar när man slutat ammat. Men erfarenheten talar helt emot denna önskning!

Köpte en tröja och en mössa till mini också, från Newbie serien förstås. Gillar tröjan jätte mycket och tycker den passar bäst på en liten kille men inte helt fel på en tjej med något rosa till heller. Kunde helt enkelt inte motstå denna.

Maja fick en söt t-shirt från H&M med Mimmi och puffärmar. Jag är glad för varje dag jag slipper köpa något med Hello Kitty på, tröttnade rejält på det med Hilma, då hon skulle ha allt med den katten på. Maja går inte helt lottlös eftersom hon ärver en del från Hilma, så katten dyker upp här och där ändå.



Inga kommentarer: