lördag 31 juli 2010

Laddar...

Vad gör jag som en dag som denna!?

Just nu sitter jag i lugn och ro och lyssnar på musik (ganska högt) och laddar för kvällen. Behöver jag verkligen ladda? Inte direkt, är så himla laddad, samma tid imorgon är jag nog inte lika laddad=).

Ikväll ska vi fira älskade bästaste Kristin på hennes födelsedag (som var igår) med partaj. Inte vilket partaj som helst, ett utan våra älskade barn. som för en stund sedan lämnade Villagatan med mormor och morfar för att åka till Julita och hälsa på Pettsson och Findus. Så inatt blir första natten Maja sover borta. Känns redan lite konstigt, men ska bli skönt att få lite vuxentid och dessutom ska den tillbringas med de bästa=).
Vi kanske inte gjorde det bästa draget genom att sova kvar, men det är inte riktigt gångavstånd från Fiskeboda...så då gör man det bästa av situationen. Jag hoppas att jag slipper bli väckt vid 4.30 för att någon liten krabat ska ha mat och sen slumrar i 30 minuter till en timme i taget och sen äter igen.

Jag tror verkligen på egentid, det behöver alla för att orka med vardagen. Nästa gång vi fixar barnvakt över natten kanske vi kan tillbringa kvällen på tu man hand, en romantisk middag kanske!? Låter inte fel det heller, men idag är jag helt inställd på annat. En helkväll med den bästa (och några till), grillat, god dryck och en stuga vid vattnet. Inte helt fel=).

Klädseln hänger framme och väntar på mig. Först ska jag måla naglarna, ta en skön lång dusch och fixa till utseendet lite=).

Jag har mycket att fira ikväll. För världens bästa Gustav fixade våran dator igår och alla bilder är tillbaka och sparade på ett säkert ställe. Så var det med den saken! Tack Gustav!

Kanske ska jag äta lite lunch, dricka alkoholhaltiga drycker på tom mage, är inge bra. Så mot kylskåpet!

1 kommentar:

Nissetroll sa...

Åh vad skönt att bilderna är räddade!
Ha en kul kväll!