tisdag 4 november 2014

Min önskelista


Om bara några dagar är det min födelsedag, närmare bestämt på söndag, alla ni pappor där ute fick visst dela den med mig i år:). Det är inte varje år som jag har en så lång önskelista som i år, här kommer några saker från listan, ifall ni är sugna på att handla något;).
Kuddfodral och pläd från Carolina Gynning.
Vinglas från serien Essence från Iittala. 
Vaser från Hemtex och gärna några rosor eller liljor i:).

Bruka Design tallrikar. Har redan mattalltikar men vill ha båda pasta och assietter, går bra med presentkort på Ninas Kammare också.
Victoria secret parfym, Tease.
Armband i roséguld från Snö.

Listan är längre än så här, så är det någon som vill ha en längre så säg till:). 



5 kommentarer:

Nissetroll sa...

Wow! Brukar du få mycket i födelsedagspresent? Här är det mest barnen som firas sen vi blev vuxna, vi får någon enstaka grej av varandra och våra föräldrar.

Camilla sa...

Nej, Roine hjälper barnen att handla några presenter. Sen har vi slutat köpt till till mamma, pappa och vi syskon emellan, vi började med det för några år sedan när vi var föräldrarlediga. Vi firar barnen och barnens kusiner och när vi fyller jämt, annars brukar vi bara få något litet.

Camilla sa...

Men alltid kul att önska sig lite:)

Nissetroll sa...

Ja absolut! Jag gillar födelsedagar! :-D

Nissetroll sa...

Man kan ju unna sig att köpa presenter till sig själv ibland också ;-)