måndag 17 november 2014

Fler timmar, tack!

Mina måndagar skulle gärna få innerhålla några extra timmar. Åker hemifrån strax efter 06.30, är hemma igen efter 15.30 och en timme senare är det dags att byta om och åka till friidrottsträningen. När vi är hemma igen är klockan 19,30 och vi äter sen kvällsmat, barnen duschar och går och lägga sig. Nu sitter man här i soffan och samtidigt som jag är helt slut och bara vill lägga mig så vill jag vara vaken och bara vara. Mina måndagar går verkligen i ett, minst sagt. 
Idag var det många barn på träningen, ca 20st och det är rätt så ansträngande och tålamodsprövande att hålla ordning på alla. Vissa värre än andra... Tur att det är så himla roligt, annars skulle jag aldrig orka. Önskar bara att vi hade en inomhushall, skulle vara så mycket roligare då. 

Nu blir det måndagsfika:). 

Inga kommentarer: