lördag 8 november 2014

En kväll från förr

När jag gick i årskurs 7-9 så var vi 7st tjejer och 14 killar, ska tillägga att de var de stökigaste och bråkigaste sorten. Vi fick lärare utbrända på mindre en termin och mycket jävelstyg hans med, dock var vi 7st tjejer helt oskyldiga. Vi vågade ingenting. 
Igår träffades vi, 6st av oss, hemma hos Sara för middag, vin och en massa snack och minnen. Så otroligt mysigt och vi har nu bestämt oss för att det inte var sista gången vi gjorde det. Bilderna har haglat oss emellan från tiden på Valla Skola och det är absolut inga som publicera här...

Tack för igår tjejer! Tyvärr tog jag inga bilder under kvällen, fast jag hade kameran med mig, jag hann bara knäppa några på mig själv innan jag åkte. Jag är inget stort fan av selfies, men jag bjuder på ett par idag, dagen innan min 32 års dag:). 

Inga kommentarer: