onsdag 25 juli 2012

I väntans tider...

Det är många som frågar och undrar vad som händer och vad vi ska göra med huset, flytta eller bo kvar!? Nästa vecka kan jag ge er ett svar, innan dess håller vi på det inom familjen.
Jag förstår också att det kan finnas viss irritation på hur inläggen skrivs, att de är kryptiskt skrivna, jag själv hatar sådana statusuppdateringar på tex facebook. Men det svåra är att skriva en blogg som handlar om ens liv och vardag och inte skriva något om det alls. Särskilt när det händer så stora saker i ens liv. Jag valde att skriva detta på bloggen och ingenting på facebook, här väljer ni själva som är intresserade (och nyfikna) att läsa vad jag skriver. Till skillnad på facebook där allting kommer upp vare sig man vill eller inte. Vi kommer berätta när vi är redo för det och när vi vet hur allting blir själva.

Så statusen för vårt liv och huset är just nu hemligt=). Man jag kan garantera att vi absolut INTE ska skilja oss och flytta isär. Så ni som tänkte gotta er i det kortaste giftemålet i Sörmland kan sluta fundera på det=). Jag är världens lyckligaste Sevelinare!

Inga kommentarer: