tisdag 17 juli 2012

Framkalla bilder, var?!

Har precis suttit och kollat igenom alla 100-tals bilder som vi har från bröllopet. Måste ta mig i kragen och framkalla de, men jag blir alltid så förbannad på dessa framkallningssidor, det är ju aldrig någon som fungerar speciellt bra. Särskilt inte om man ska framkalla fler än 100 bilder. Har ni några tips på vilken sida som är bäst? Vilken använder ni er utav?


Tänte jag skulle visa er vilken underbar utsikt vi hade från honnörsordet, finns inget att klaga på där inte! Det finns det visserligen inte att göra från hela dagen, en underbart perfekt dag! Tror jag sagt det förut...=).

1 kommentar:

Hanna Runesdotter sa...

Jag brukar beställa från Fuji eller vad de nu heter. Men tycker att de är sådär faktiskt... Så om ni ska ha några förstorningar så rekommenderar jag inte dom. Tycker bilderna blir så gryniga då. Kram!