söndag 20 november 2011

Mycket händer här!

Mina inlägg är inte så täta längre, jag vet inte om det är tidsbrist, att suget inte finns kvar eller att responsen är så dålig. Tror att det är en blandning av allt. För innehåll till inlägg har jag i huvudet hela tiden. Så vi får se hur det blir med mitt bloggande, kanske är slutet nära...

Mycket har hänt den senaste tiden som tex att barnen har fått en liten kusin, jag har blivit med en fysisk systemkamera (fick presentkort när jag fyllde) och ett stort spännande paket har kommit med posten.

För en vecka sedan kom lilla Wilton.
Jag kunde inte hålla mig och var där och gosade med honom redan dagen de kom hem, men barnen och Roine träffade hon först igår. De var hemma hos oss tillsammans med min mamma, pappa och bror och firade min födelsedag lite i efterskott. Vi passade även på att ge Wilton våra "välkommen-till-världen-presenter", Hilma och jag var på stan förra veckan och hon valde själv ut sin present. Det blev en snuttefilt i form utav Pingu. En mycket trevlig kväll med mycket skratt, dåliga skämt och trevligt sällskap.

Maja är väldigt fascinerad i alla som är mindre än henne själv som tex Lovisa och hennes kusin var inget undantag. Hon skulle hålla i honom och gosade en hel del, medan Hilma gärna ville titta på honom men var lite mer avvaktande. Lite senare när Maja somnat och vi hade ätit ville hon också hålla, men bara en liten stund, tills alla uppmärksammande det.

Här kommer några bilder på kusinerna med min nya kamera, en röd Nikon D3100.



Maja ger sin present till Wilton, ett gosedjur.

(Ni uppmärksamma ser nog att han bytt kläder under kvällen, killen märkte sitt revir direkt när han kom och bajsade lite i soffan.)

1 kommentar:

Nissetroll sa...

Coolt, en kompis till mig har precis också fått en Wilton.