tisdag 29 november 2011

Maja vill ha...

...eller var det jag som ville ha till Maja? Maja kommer i alla fall önska sig detta i julklapp av Tomten vare sig hon vill eller inte. Jag tror till och med jag ska göra en liten beställning och hjälpa Tomten klicka hem dessa, för att vara på den säkra sidan att hon verkligen får detta.

Självklart skulle jag tycka att detta var lika fint på Hilma, men det känns inte som det är någon idé i år att köpa något annat än rosa och lila kläder. Så fort jag tagit fram något på morgonen som inte är i dessa färger så blir det protester och även om det inte kjol eller klänning. Hon har verkligen kommit in i en prinsessperiod, allt ska glittra och vara i favoritfärgerna. Så att köpa detta som varken är speciellt glittrigt eller i rätt färg är bara slöseri med pengar och tid, eftersom det kommer bli diskussioner på morgonen.
Så kanske ska hon få en prinsessklänning istället? Men inte blir det vi som köper den, jag ser mig framför mig hur vi står och diskuterar om att ha den till dagis i så fall... 
Jag har köpt två klänningar på Name It till henne som jag hoppas hon gillar. Den ena klänningen är grå och har en stor glittrig stjärna framtill, hoppas att den duger, fast den är i helt fel färg! Jag får kompromissa med ett par rosa eller lila strumpbyxor till. 


Kläderna kommer från Polarn och Pyret och för er som är medlemmar, missa inte att ni har 10% tills ikväll, så passa på!

Inga kommentarer: