måndag 23 november 2009

Hemligheten avslöjas...

Då var det dags att berätta varför jag var så glad i fredags och vad lilla (stora) hemligheten är för något!

Roine var idag uppe hos Ingrid och Janne (våra chefer) och sa upp sig! I 1½ månad har han åkt på intervjuver och andra möten och tillslut så ringde de honom i fredags och berättade att han var välkommen till Coca Cola. Så hans nya jobb är säljare på Coca Cola, så från och med den 8 Januari blir det aldrig mer några helger, kvällar och storhelger för hans del, bara för mig=). En veckas till semester en ny Volvo V70, dator, mobil och nästan aldrig längre dagar än 11 på fredagar (om han nu inte kommer vara ledig). Kan det kännas något annat än UNDERBART!!!

Vi kommer ha så mycket att fira på torsdag när vi åker upp till Stockholm på våran lilla kärleksweekend=). 5 år tillsammans och ett nytt jobb, kan det bli bättre!?

4 kommentarer:

Veronika sa...

Åh Gud vad roligt för er. Måste vara så mycket enklare för er när ni inte jobbar om varandra hela tiden. Tänk vad mycket mer "fritid" ni kommer ha tillsamans och till Hilma! Jättestort lycka till:) Kram

Camilla sa...

Det är det som ska bli så himla skönt, han kommer vara hemma varje kväll sen när nr 2 kommer. Så skönt så=). Just nu kan det inte bli bättre=).

Marie sa...

Och jag som trodde jag skulle få veta vem som gömmer sig i din mage ;-).
Men vad skönt för er, måste ju bli jättebra!
Har du fått något besked om HP än?

Camilla sa...

Haha, jag är allt lite nyfiken på vem det är i magen, men Roine vill inte ta reda på det så det är bara att sluta att tjata=). Jag ser precis ut som med Hilma, så just nu tror jag att det är en tjej, men ibörjan så trodde jag det var en kille. Så vi får vänta och se!

Linn ringde nyss och sa att hon fått helt HP, så jag hoppas att mitt hinner komma imorgon så vi har ännu mera att fira=). Fast får inte jag det så tänker jag ringa dom och ifrågasätta. Eftersom jag har foglossning och inte hon. Så vi får se...kommer springa till brevlådan imorgon av nyfikenhet=). Fick du också helt?