måndag 15 juni 2009

Surf i bilen...

Nu sitter jag i bilen på väg ner till Västervik för att hämta våran (min) nya bil=). Trist bara att det ska vara så långt och det inte är någon nöjestripp på vägen. Roine har jobbat 3h på morgonen och ska så fort som möjligt tillbaka, han stänger ikväll. Så det är bara raka vägen fram och tillbaka, se om vi hinner med någon lunch någonstans.

Jag lämnade Hilma på dagis innan vi åkte och sen ska mamma hämta henne där sen. Tror inte det blir något problem, hon hade knappt tid att säga hejdå. Känns väldigt skönt att hon verkar trivas så bra på dagis. Idag ska hon bara vara där i 2h, sen på onsdag blir det på "riktigt".

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från i lördags, men jag vet inte om jag hinner det innan batteriet dör. Se hur jag ska fördela den sista tiden med datorn här i bilen=), vi har inte ens kommit till Norrköping. Bäst att surfa vidare...

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellu skrutt! Vilken fin bil du har:) Tack för senast förresten, sjukt kul att träffa er igen. Måste bli oftare från och med nu. Stor kram till Hilma från mig.

Pöss