torsdag 25 december 2014

Bilar och dreggel!

Vår galna underbara Elvis! Idag har han lekt med sina julklappar, bilen (som Roine prompt skulle köpa till honom) fick han av Tomten och bilbanan av sin mormor och morfar, populära klappar. Det var mycket bilar i paketen och han har lekt med varenda en idag. 
Busungen❤️
Sedan någon vecka tillbaka har han börjat dregla enormt mycket och jag kan känna att det är tänder på gång. Jag hoppas verkligen dom spricker igenom helt snart. För det rinner ur munnen på honom, så häromdagen letade jag upp en dreggelhakklapp till honom som jag plockat bort för flera månader sen. Till en början blev han vansinnig och stod och drog i den, men sen lät han den vara. Hopplöst, annars får man byta tröja på honom flera gånger/dag. 
Tröjan på bilderna är också en av två tröjor som han fick av mamma och pappa i julklapp och är från Villlervalla, jättefina och jag gillar dom verkligen. Kommer nog lägga en liten beställning därifrån snart, kul med lite färg. 

Inga kommentarer: