tisdag 31 maj 2011

Ett av dagens inköp!

Idag tog mamma och jag med oss barnen för att inhandla bland annat lite blommor.
Jag kom hem med en hel del blommor till trädgården och även dessa fjärilar som nu pryder ena väggen på altanen. Så nu är det så fint så här hemma, det hinner nog bli en och annan blomma till innan sommaren är över.

Vi stannade även till på Factory, där jag köpte två par skor. Ett par rosa Puma skor till Hilma som hon ska få när hon fyller, vi tog till en extra storlek så kan hon ha de i höst också. Jag köpte mig ett par nya löparskor, mina andra är ganska många år...över 10 år! Så jag är väl medveten om att det var dags för ett par nya. Jag har hört att man ska byta skor efter ett visst x antal mil, så än har inte bäst före datumet gått ut:). De kostade 400:- istället för 800:-, så det kände jag att jag var värd och dessutom var de i färgen cerise. Det kommer gå utav bara den nu när jag ska springa...

Jag blev sugen på att inviga de på en gång, men familjen Nilsson/Daun är på ingång, så det får helt enkelt bli en annan dag. Torsdag tror jag bestämt!

Ny ska jag förbereda lite mat till våra middagsgäster!

Inga kommentarer: