lördag 30 maj 2009

Sommar, sommar, sommar

Vilken underbar dag, tur att man är ledig=). Det betyder ju inte att vi inte har något att göra...icke! Idag åkte Hilmas lilla pool fram för att Roine och jag skulle få något gjort...Vatten är det bästa som finns just nu, så Hilma har tillbringat nästan 2h i poolen idag. Eller största delen av tiden var hon utanför och forslade vatten mellan hinkar, hämtade stenar och kastade dom i poolen. Så jag fick ligga och sola ifred en stund, medan Roine fixade på boden.


Hilma är väldigt rädd för höjder annars (hon vill inte ens gunga), men det här var jätteroligt.



Nu är det kanske dags att förbereda sig för ett bröllop, Peter och Karros. Bäst att jag hoppar in i duschen och sen gör mig lite fin=). Kanske det sista lilla illamåendet efter gårdagen försvinner, tror att jag börjar bli gammal. Tre glas vin och en shot på 4h och jag var inte den piggaste imorse. Prade med Linn förut och hon sa detsamma, så vi skyller på att det var en dåligt vin=)! Men vi hade väldigt trevligt, kul att träffa Veronika . En lyckad kväll!

Inga kommentarer: