onsdag 12 oktober 2011

Bananer och kanel

Jag har under stora delen av dagen på jobbet kännt ett stort sug efter stekta bananer med kanel, så himla gott. Eftersom vi har extrapris denna vecka på bananer så handlas det mer än vanligt av just den frukten, så fort jag sålde bananer längtade jag efter att badhusbesöket var över och jag får sitta i soffan och just äta stekta bananer i kanel (suget var alltså enormt).
Men nu när jag sitter här är jag för slö för att göra det, eftersom det var bra skönt att bara sitta. Det måste bli dagens i-lands problem.
Väntar jag en stund till så kommer Roine från pappa och mamma, så då kanske han kan fixa det till mig=). Men eftersom han är där och visar upp vår nya bil för pappa som Roine hämtade idag, kan det ta tid...

Hit med stekta bananer i kanel!!!

Inga kommentarer: