fredag 12 december 2008

12 dagar kvar=)

Då var det Idolfinal och hela Sverige sitter stilla i soffan och tittar. Nu är inte våran familj något fan av just detta program, men tydligen har Roine blivit det idag och skulle promt se detta. Så nu sitter jag här och slötittar och surfar runt lite.

Ärligt talat så väntar jag bara på att klockan ska "ringa sova", är så himla trött. Antar att jag inte får gå upp en våning riktigt ännu, lite tidigt för att sova i sängen...men i soffan blir det oki att sova i efter 20=). Jag vet någon som blir glad om jag somnar, det är ett program på Discovery som min kära älskling vill se. Se om det blir så=).

Har fortfarande ingenting inplanerat denna helg, blir antagligen en sväng till Factory. Roine MÅSTE verkligen ha nya jeans, se om vi hittar några.

Ville bara önska er en trevlïg helg och ni har väl inte glömt bort att det snart är julafton!!!

Inga kommentarer: