onsdag 3 september 2008

Igång igen...

Nu har jag jobbat min första "riktiga" dag på jobbet. Jag har i och för sig jobbat en del dagar innan men det var bara lite extra. Men nu är jag igång lite grann iallafall, ca 50%, så jag tar fortfarande lite mammadagar. Det ska bli skönt att få lite extra pengar... Så från och med idag är Roine hemma med Hilma varje onsdag och jag jobbar.

En sak jag har upptäckt efter att ha jobbat lite dagar är att jag blir mycket piggare när jag kommer hem från jobbet. Får för mig att göra en massa saker, idag tex blev det lite bak, innan det var dags att börja laga lite mat. Jag är en "bakar människa", så det är inte sällsynt att se mig med vispar och slickepottar. Men att man kan få så mycket energi efter jobbet, kunde lika gärna fått för mig att storstäda! Se hur länge det här håller i sig=). Hoppas det är ett bra tag, för man känner sig duktig!

Nu är det nog dags att börja förbereda för läggdags på lillfröken, ett litet bad och godnatt saga!
Hörs!!

Inga kommentarer: